A tartalom nem elérhető.
A sütik használatát az "Elfogadás" gombra kattintva lehet jóváhagyni.

Sikerült egy nagyon régi kedves barátommal és párjával töltenünk a nagy napot és megörökíteni azt mind fotón és videón. Az esküvő napján Gábornál kezdtünk, itt gyűlt össze a násznép. Molnár Gábor vőfély itt már fogadta a vendégeket és házigazdaként volt segítségére mindenkinek. A fúvós zenekar megérkeztével ennek meg is lett az eredménye, hisz már többen táncra perdültek még a vőlegény elkészülte előtt. Innét indultunk és mentünk át Karolinát kikérni pár utcával arrébb ahol szintén már népes tömeg fogadott bennünket.

Karolina és Gábor

A kikérések után össze állt a kocsisor és irány a kiskorpádi Villa Curpad. Itt egy festői környezetben került megrendezésre a polgári szertartás, majd egy hatalmas sátorban pedig a közel kétszáz fős lakodalom. Az estét folyamatos meglepetések tették igazán emlékezetessé. Ezalatt nem csak a nagyszerűen játszó Fair triót értem, vagy a megfelelő pillanatban időzített vőfély szervezte játékokat. Az estének volt sztár vendége is mindenki hatalmas meglepetésére egy koncertet hallhattunk Bangó Margittól, ekkorra már majdnem szét durrant a sátor a hangulattól. Ebbe a felfokozott hangulatba érkezett a   a következő meglepetés vendég Nótár Mary, aki erre még rátett egy lapáttal. Így aztán tényleg kifulladásig tartott a mulatozás.

A kreatív fotózás át csúszott a következő hét csütörtökre, amikor is már kora reggel szedelőzködött mindenki, Karolina egy hajnali fodrászt keresett, hogy Kaposvárról indulva Kanizsán és Egerszegen át minket összeszedve indulhassunk a fotózás helyszínére.  Ami nem volt más mint a Szlovéniában a Bled tó és környéke. Délután három magasságában voltunk ott, hogy találtunk parkolót a pár áttudott öltözni és elkezdhettük a munkát. A tó környéki hegyi kilátókról sajnos lebeszéltek minket, mondván hogy oda így kiöltözve esélytelen feljutni, ezért a strandon kezdtünk pár képpel, majd áthajóztunk a tó közepi szigetre. Közel egy órát maradhattunk majd vissza a partra, ahol a strand mellett egy hosszan a part mentén tekergő mólót is kihasználtunk.

Ezután be a kocsiba és fel a várhoz. Ez volt csak az igazán látványos a lemenő nap hangulatában. Fentről rálátni a hegyek között elterülő kis tavacskára a közepén a kis szigettel amit egy aprócska templom díszít, igazán emlékezetes. Kis pihenést tartva megkóstoltunk az oda utazók számára kihagyhatatlan krémest, valóban finom volt. Majd miután végeztünk a várral az esti fények és hangulat kedvéért irány Bled, a kisváros és a tó partján készítettünk még pár éjszakai felvételt és fényfestést. Majd a napunkat hazaindulás előtt egy pohár sörrel zártuk, ami szintén felért egy krémessel.