Kriszti és Norbi

Krisztával szombaton reggel a fodrásznál találkoztunk. Miután elkészült, irány a kozmetikus ahol megörökítettük a sminkelés folyamatát is.

Több fotóért kattints a képre

Az utolsó simításokért még a lányos házba mentünk, hogy felöltözhessen a menyasszony. Közben megérkezett a Vőfény, illetve egy bordó Cadillac is amivel a templomba érkezett a kis csapat.

Ott, a Mária Magdolna Plébániánál találkozunk Norbival, Ő még nem láthatta a jövendőbeliét a fehér ruhában.

A polgári szertartásnak és az óriási lakodalomnak a Tóka Vendéglő és Panzió szolgált helyszínéül. A vacsora után el is kezdődött a hajnalig tartó dinóm-dánom, aki hűsítőre vágyott az az éterem kínálata mellett külön ínyencségeket találhatott a mixerpultnál, aki pedig inkább nyalánkságokra az a csokiszökőkút mellett szusszanhatott egyet tánc közben.

Több fotóért kattints a képre

Az éjszaka fénypontjaként a pár egy nagyon jól sikerült lámpáseregetéssel lepte meg vendégeit.

A vasárnapi pihenőt követően, hétfőn indultunk útnak a friss házasokkal a fotózásra. Úti célunk első állomása Tihany, ahova kellő kánikulában érkeztünk, de ez nem akadályozott bennünket.

Levendula bolt, Paprika ház, Tihanyi Apátság, nem maradhatott ki semmi. A délutáni órákban komppal érkeztünk Siófokra, persze ez sem maradhatott ki a fotózásból. Siófokon pedig a kikötő, a strand és egy kis TTD fotózás volt a cél. A nap végén mindannyian megmártóztunk a Balatonban. 🙂